Woohoo!

Præsentation af redaktionen, skribenter og moderatorer på Verden-Hinsides.dk
Post Reply
Martin
Administrator
Posts: 16
Joined: Wed May 27, 2009 10:29 am
Location: Århus, Danmark - Mijdrecht, Holland

Re: Woohoo!

Post by Martin » Thu Jun 18, 2009 9:22 am

For at kunne skrive indlæg på Verden Hinsides, bliver I nødt til at registrere jer som brugere på WordPress-delen også (forsiden). Siden er bygget op omkring en blog for at gøre skrivning og upload af indlæg nemmere for både skribenter og administratorer. Skribenter kan benytte f.eks. Windows Live Writer og skrive indlæg uden at være online og kan uploade indlæg uden at skulle sende dem til en administrator. More power to the people ^^

Jeg regner med at udarbejde en vejledning til anvendelse af WordPress, men det kan da godt være at jeg lige skal høre, hvor meget erfaring I har med anvendelse af blogs ^^

Har du ingen interesse i at skrive indlæg til Verden Hinsides, men bare gerne vil deltage i forummet, behøver du selvfølgelig ikke registrere dig på WordPress-delen ;)

Selve registreringen foregår ved at du trykker Registrer under Meta panelet i højre side på forsiden. Du indtaster herefter dit ønskede Brugernavn og en gyldig email-adresse. Systemet sender et kodeord til den angivne adresse og du kan logge ind. Kodeordet kan du ændre i brugerpanelet, når du er logget ind.

... og forresten: Kan du se Redaktion Kategorien? Må erkende at det at kalde dette sub-forum for Redaktion og fortælle jer, at I skal gå i Redaktion forummet (kategorien) er strengt misvisende. :p

- Martin
Martin Vestergaard
martin@verden-hinsides.dk

Opinionated
Posts: 3
Joined: Fri Jun 19, 2009 5:05 pm
Location: Århus

Re: Woohoo!

Post by Opinionated » Fri Jun 19, 2009 5:21 pm

Hep

Melder mig også under fanerne.
Hej Henrik, hej Martin.

Er der et sted jeg kan komme ind på min profil her på forum og bl.a. skrive mit rigtige navn ind?
Hvis du kan skrive det ind Martin er det også fint nok, bare så det dukker op et sted når jeg skriver indlæg. (Det er Jeppe Sejer).

Jeg kender godt wordpress og har lavet blogs på det før, men har ikke prøvet at bruge det på den her måde sammen med en hjemmeside.
- Jeppe Sejer

Martin
Administrator
Posts: 16
Joined: Wed May 27, 2009 10:29 am
Location: Århus, Danmark - Mijdrecht, Holland

Re: Woohoo!

Post by Martin » Fri Jun 19, 2009 8:00 pm

Velkommen Jeppe ^^

Du har et brugerkontrolpanel i toppen. Der inde kan du ændre dine profil informationer. Jeg har opdaget, at man desværre ikke kan angive sit rigtige navn i dertil indrettede felter, men du kan skrive det i din signatur, så kommer det med på samtlige poster du laver.

WordPress som egen side er som sådan ikke væsentlig forskellig fra den hostede version. Jeg har bare haft mulighed for at tilføje lidt plugins, som skulle gøre tingene lidt nemmere og bedre at bruge.
Martin Vestergaard
martin@verden-hinsides.dk

Post Reply